Monday, February 18, 2008

Et te ei arvaks, et ma iga p2ev gl2mmilt kohtus v2lisriike esindan - t2na (jah, pyhap2eval) olen terve p2eva yhe CEO e-maile lugenud, antitrust case. No ma ei saa aru inimestest, kelle t66 e-mailboxis pole yhtegi isiklikku e-maili - palju huvitavam oleks saada tasustatud teiste eraelu kohta lugemise eest, onju. Mis mind need hinnad-turud huvitavad :)

Kui keegi minu t66 e-mailboxi vaataks, leiaks ta sealt viimase paari n2dala sees n2iteks selliseid kirju:
- kas kroonika peole lahed? naljakas ma arvan... me peaks koik siis kaamera ees martinit kabistama ;p eestlastel kodus jalle hea lugeda ;p
- Kas reede ohtuks juba plaanid on? Laheks tantsiks natuke Meatpacking district'is
- very nice, its always fun to enjoy your work. everything similar over here, working hard as well. gaining some weight, which is good. in my stomach though, which is bad
- Lugesin just praegu Su blogi sissekannet. Ka minuga juhtus täpselt sama: noorena oli "ja päike tõuseb üks mu lemmikraamatuid, aga kui nüüd seoses kooliga olin sunnitud seda uuesti lugema (tavaliselt ma omal soovil ei loe kord loetud raamatut uuesti), tundsin minagi, et just see fluidum, mis mind esimesel lugemisel nii kaasa haaras, on kadunud ja nüüd oli see vaid tavaline "story"
- Hey there! Things have been super busy. Hopefully your not too occupied with that much work, just wanted to shoot you an e-mail and say hi (you crossed my mind) :) I know you have something planned for tonight Ms. Party Girl lol
- hes coming tonight, they are going drinking, i dont want to because i want to just relax so i can work out tomorrow. and i kind of miss you so would be nice to hang out for a couple hours
- PS. The * club we were talking about has good reviews -- I would be surprised, though, if Geerte would actually go there ... ;-)
- I'm fine with either option. Car or no car. If we do get the car, I'm more than happy to drive (but not at night! I'm not going to be the esignated driver - I like my booze too much for that :))
- ms. ait. everything is a'ait
- aga siis on sul jalle pohjust tudrukutega rohkem valjas kaia. The show must go on!
- Thought it was muscle conditioning night? Not seen her yet. We stick out like sore thumbs. Really working? Really?
- I just want to be in shape up a little cut nothing too crazy I'm small I don't wanna get like 50 cent lol. You just want to tone your body right? Your good.

Nii et USA valitsusasutused - bring it on!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home