Must love BarBri

Kallite j(t)uristidega US Supreme Court'i ees. Juura-juura-jura. Alustasin kadalippu lõppsihiga NY Bar. Esimene nädal on läbi, lubage ohata. Sügavalt. 2 kuud seda jura on veel ees. Sisu pole tegelt paha, st uusi asju on ikka huvitav õppida. Selle nädala teemad olid Crim Law (incl Pro) ja NY Practice (protsess, a la tähtajad motion'ite tegemiseks jms põnev kaup). Mulle meeldiks nii, et kuulan loengut 4 ha ja siis teen omi asju (Harvard Law, I miss you already), mitte nii, et 4 ha loengut, ja siis 5-10 ha (kästakse nii palju teha, appi) iseseisvat tööd igast toredate ja tobedate asjadega. Mul on tunne, et see kursus on väga püsivatele inimestele. Mulle sobiv vabandus on see, et ma ei saa õppida, kui ma õnnelik pole. Ja õnnelik olemiseks on mul palju päikest ja mängu vaja :)
Muidu on siin enneolematu leitsak - päeval 30-35C, õhtul 25-30C. Kuna päeval on liiga palav, tulevad inimesed alles õhtul tänavatele.
1 lihtsalt ilus (tegelt ka, no connection whatsoever) luuletus ka:
I don't love you as if you were a rose of salt, topaz or
arrow of carnations that propagate fire:
I love you as one loves certain dark things,
secretly, between the shadow and the soul.
I've found that I'm bound to wander down that long way road
And I realize all about your lies,
But I'm no wiser than the fool that I was before
I just want you to know something, is that alright?
Let's get closer, tonight.
Grant my last request and just let me hold you, don't shrug your shoulders
Lay down beside me
Sure I can accept that we're going nowhere
But one last time let's go there
Lay down beside me ...
Muidu on siin enneolematu leitsak - päeval 30-35C, õhtul 25-30C. Kuna päeval on liiga palav, tulevad inimesed alles õhtul tänavatele.
1 lihtsalt ilus (tegelt ka, no connection whatsoever) luuletus ka:
I don't love you as if you were a rose of salt, topaz or
arrow of carnations that propagate fire:
I love you as one loves certain dark things,
secretly, between the shadow and the soul.
I've found that I'm bound to wander down that long way road
And I realize all about your lies,
But I'm no wiser than the fool that I was before
I just want you to know something, is that alright?
Let's get closer, tonight.
Grant my last request and just let me hold you, don't shrug your shoulders
Lay down beside me
Sure I can accept that we're going nowhere
But one last time let's go there
Lay down beside me ...

0 Comments:
Post a Comment
<< Home